Сряда, 15 Декември 2010 23:24

Умерената доза алкохол е здравословна!

От http://zdrave.bg
Оценете статията
(0 оценки)
151210-6Това твърдят учени, обобщили данни за над 1 милион човека.
Умерената, дори и всекидневна, употреба на алкохол, може да удължи живота. Това обаче не се отнася до хората, злоупотребяващи с алкохолните питиета, твърди изследване, проведено от Католическия университет в Кампобасо, Италия, чиито резултати са публикувани в декемврийския брой на Archives of Internal Medicine.
Италианските учени са обобщили данните от 34 проучвания, проведени през последните няколко години в Европа, САЩ, Австралия, Япония и Китай и включили общо наблюдения над повече от 1 милион души. Специално са били подбрани изследвания с голяма продължителност – между 6 и 26 години.

Резултатите показват, че хората, които могат да бъдат определени като умерено употребяващи алкохол (независимо от неговия вид) живеят с около 18% по-дълго не само в сравнение с онези, които злоупотребяват с алкохола, но и с хората, които изобщо не посягат към чашката или го правят спорадично.

“Резултатите са несъмнени, но е важно да се отбележи, че те са в сила именно за умерената употреба на алкохол. Дори само при 102 чашки повече, нещата драстично се променят”, посочва Аугусто ди Кастелнуово, ръководител на научния екип.

Под умерена употреба на алкохол учените фиксират 2 до 4 питиета дневно за мъжете и 1-2 – за жените. Едно питие по тяхното определение означава чаша бира или вино и до 30 г концентрат.

Add comment




ПОТРЕБИТЕЛ

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

Коментари

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com
  • Последни

  • Top

Светът в думи

 

nelipic_150
 Мечтай, сякаш ще живееш вечно. Живей, сякаш ще умреш днес.

 


SlivenCity.com © 2007 All rights reserved. За контакти slivencity@slivencity.com | Реклама