Събота, 07 Май 2011 20:07

Страстта към към кафето е кодирана в гените

От Здраве
Оценете статията
(0 оценки)
254Пристрастяването към напитката е отчасти заложено в човешката ДНК.  Генетични фактори могат да обяснят защо някои хора изпитват толкова силна потребност да консумират големи количества кофеин, твърдят учени, публикували данните от изследването си с престижното издание PLoS Genetics.

Екипът от американски специалисти е изследвал генетичните вариации пр 40 хиляди души и е установил връзка между гените и високия прием на кофеинови напитки и храни като чай, кафе, шоколад и други.
Ръководителят на проучването д-р Нийл Капорасо от Националния раков институт на САЩ твърди, че хората със специфична генетична мутация консумират средно около 40 мг повече кофеин (или 1/3 чаша кафе или кутийка кола).
Съществуват хиляди гени, които науката свързва с определени медицински състояния, но за предпочитанията към определени храни и напитки се знае все още много малко, заключват експертите.
Това е първото по рода си проучване, което установява връзка между консумацията на кофеин с определени наследствени фактори.
Последна редакция Събота, 07 Май 2011 20:11

Add comment




ПОТРЕБИТЕЛ

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

Коментари

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com
  • Последни

  • Top

Светът в думи

 

nelipic_150
 Мечтай, сякаш ще живееш вечно. Живей, сякаш ще умреш днес.

 


SlivenCity.com © 2007 All rights reserved. За контакти slivencity@slivencity.com | Реклама