Понеделник, 13 Юни 2011 21:37

Ябълките удължават живота с 3 години

От Здраве
Оценете статията
(0 оценки)
018Това сочи най-голямото досега европейско изследване за удължаване на живота. Ако човек изяжда по една ябълка дневно, той може да удължи живота си с три години, твърдят данните от изследване на британски учени от Университета Кембридж, което е част от първото глобално за Европа проучване на начина на живот и хранене.

Изследването, което продължава да тече и в момента, обхваща данни, събрани от над 25 хиляди жители на западноевропейски страни и има за основна цел да докаже кои са най-простите, но същевременно най-ефективни начини да се удължи човешкия живот и периодът, в който всеки може да бъде максимално активен.

“Най-рационалните начини да се продължи живота с поне 10 г. повече, са несъмнено здравословното хранене и физическата активност”, утвърждават специалистите. “Дори само изяждането на поне една ябълка дневно добавя към живота три години, а заниманията с физически упражнения всеки ден по един час – още две”.

“Най-ефективното средство обаче остава отказът от тютюнопушене”, твърдят британските експерти, “в този случай може да добавите към своя живот още пет години”.

Add comment




ПОТРЕБИТЕЛ

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

Коментари

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com
  • Последни

  • Top

Светът в думи

 

nelipic_150
 Не можеш да откриеш нови океани ако се боиш да не загубиш от погледа си брега от който си отплувал

 


SlivenCity.com © 2007 All rights reserved. За контакти slivencity@slivencity.com | Реклама