Авторите напомнят за предишно проучване, според което подобни резултати се наблюдават и при мъжкия пол.
Резистивните тренировки обикновено не са типичен избор на спортуващите жени, но за сметка на това са свързани със здравни ползи като усилване на силата, костната издържливост и подобряване на метаболитните параметри.
В рамките на 3-месечен период екипът наблюдавал млади жени, непровеждали досега резистивни тренировки. След всяка тренировка част от жените консумирали 500 мл обезмаслено мляко, докато останалата част - сходно изглеждаща, но базирана на захар енергийна напитка.
Жените, консумиращи мляко, наддали сравнително малко тегло - и то главно заради баланса натрупване на чиста маса / загуба на мазнини. Най-голямо увеличаване на силата било установено относно мускулите на горната част на тялото.
Пиенето на мляко след резистивни фитнес упражнения е свързано с натрупване на повече мускулна маса и загуба на повече мазнини в сравнение с консумацията на захар-базирани енергийни напитки, сочи проведено сред жени проучване. Лекари от McMaster University установили, че жените, консумиращи по 2 чаши мляко след резистивна тренировка (вдигане на тежести) имат значително по-добри резултати.
Публикувана във
ЛЮБОПИТНИ
Споделяне в обществена мрежа
Още в категорията:
« Какво искат мъжете? 11 вероятни отговора
Как да разбираме по-добре противоположния пол »
Add comment
ПОТРЕБИТЕЛ
Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com
Последни
Най-четени
Коментари
Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com
Последни
Top
-
ВАЖНО,АКО ИСКАТЕ ДА ПЕЧЕЛИТЕ! WAZZUB е новия конкурент на Google,…
Oт Ина Кръстева
Активен Събота, 28 Април 2012 07:57
-
Преди изборите: г-н Хасанов, след изборите:Айде бе мангал мръсен.
Oт дяда Вася
Активен Понеделник, 02 Април 2012 21:01
-
Dika ti go pobedi
Oт pepi
Активен Неделя, 15 Януари 2012 02:16
-
Dika ti go pobedi
Oт pepi
Активен Неделя, 15 Януари 2012 02:15
-
Много лесно изглежда, ще го пробвам днес :)
Oт Дневно.БГ | Последните новини, винаги свежо!
Активен Събота, 03 Декември 2011 23:11
-
Изот Девелопов Пълдинов - правеца
(5)
Награда ще спечеля ли ако стана топ коментатор... или то…
Публикaция на Сряда, 03 Ноември 2010 01:57
-
Venelin Manolov
(3)
Бързина,точност,коректност!
Публикaция на Неделя, 28 Август 2011 17:09
-
Milena Staneva
(1)
Коментара тук е излишен. Защо ли? Ами много просто. В…
Публикaция на Понеделник, 08 Ноември 2010 22:00
-
BgCode
(1)
Колега ти сам си пишеш и сам си коментираш. Сам…
Публикaция на Вторник, 09 Ноември 2010 23:54
-
teladrator
(1)
neka go sadqt toq nai setne :@
Публикaция на Понеделник, 27 Декември 2010 18:52
Най-добри автори
-
Цветелина Ангелова
(1)
Deep Purple
(3 коментари)
-
Изот Девелопов Пълдинов - правеца
(1)
Модул в модул за joomla 1.5
(6 коментари)
-
snake snake
(39)
Светът ще може да наблюдава рядко слънчево затъмнение
(0 коментари)
-
BgCode
(2)
Статистика на сайт с getclicky.com/
(0 коментари)
-
Daniela Stoeva
(1)
Една споделена изповед
(0 коментари)
